loading...
من و نت- تفریحی
admin بازدید : 3 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

اعتراف میکنم بچه که بودم، تو مدرسه شایعه شده بود که ورزشگاهی که بیرون ما رو میبرن روح داره! همه بچه ها هم ترسیده بودن! من و دو تا دوستام هم گودزیلاهای نابی بودیم واسه خودمون!!!^_^ خلاصه عکس های جن و روح و .... رو بر میداشتیم روش آب آلبالو می ریختیم (خون!) بعد میذاشتیم جامیز بچه ها! همه هم از ترس مرده بودن.یه روز یکی به ما شک کرد گفت میره لو میده ما رو منم بهش گفتم که یکی از دوستام این کار رو کرده من رو هم قسم داده به کسی نگم، الآنم پشیمونه! خلاصه اونم کلی از من عذرخواهی کرد و منم تا امسال بهش نگفته بودم کار منه!!!!امسال که فهمید جاتون خالی این چهارتا انگشت رو |||| تو صورتم خورد کرد!
لایک=حقته گودزیلا آدم فروش!*_*

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 29
  • بازدید کلی : 198