loading...
من و نت- تفریحی
admin بازدید : 1 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

sms دادم به مخاطبای توی گوشیم که اگه بدونی 60 ثانیه بیشتر زنده نیستم چی بهم میگی...توجه داشته باش که چی میگن ...
1- ای رفیق نیمه راه
2-دقیقا باید چی بگم ؟؟!!! O.o
3-اون دنیا اینفدر مردمو اذیت نکن
4-خدااااااااااااااحااااااااافظظظظظظظظظ
5-آخ جوووووون
6- اِاِاِ هنوز زنده ای که ...
7-من تا بیام جواب بدم 60 ثانیه تموم شده خدا رحمتت کنه :دی
8-دوستت دارم ( چوپان دروغ گو)
خووو شما بگید با این دوستایی که من دارم نیازی به دشمن هست یا نه ... ؟؟؟!!!
دوستو آشناس من دارم آخه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 67
  • بازدید کلی : 236