loading...
من و نت- تفریحی
admin بازدید : 0 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

خانوم هاي فاميل ما به سه دسته تقسيم ميشن:

1- اونايي كه يه پسر دارن كه از من كوچيكتره همش منو ميبينن قربون صدقم ميرن ميگن كاشي پسرم بزرگتر بود سنش بهت ميخورد

2- اونايي كه پسرشون خيلي از من بزرگتره همش افسوس ميخورن چرا پسرشون يه كم كوچيكتر نيست تو بايد عروس من ميشدي !

3- اونايي كه پسري دارن كه سنش كاملا به من ميخوره ! لامصب نه خوده مامانه به روي خودش مياره نه پسره ! انگار نه انگار من مجردم ! تازه دوست دختراشون هم ميارن به من معرفي ميكنن!

اينم فك و فاميل ما .... ×_×

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 68
  • بازدید کلی : 237