loading...
من و نت- تفریحی
admin بازدید : 1 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

دیشب رفتیم خونه عموم اینا گودزیلا برگشته به مامانم میگه مامان میدونی من محسن کلاس شدم؟
مامانم:جاااااانم؟چ شدی؟
گودزیلا:محسن دیگ,محسن کلاس
اونوقت پسرعموم برگشته میگه بیشعور محسن چیه,مکسر من خودم ازکلاس اول تا الان سه بار مکسر شدم...
دوگودزیلاباهم:اصن تو چ میدونی محسن چیه,نه که تو میدونی بعدشم زدن همدیگرو له کردن
ینی این دوتارو باید فرستاد واس فرهنگستان ازشون استفاده کنن با این حرف زدنشون اصن ما میخوایم فامیلیمونو عوض کنیم بزاریم دهخدا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 59
  • بازدید کلی : 228